Saturday, September 12, 2009

EXACTLY 1 more month to my sweet fifteen=)finally!

我不知道,我应该说你傻,还是说你笨呢?
可能你不是那个傻的,但我是,
虽然我们俩还是很好的朋友,
但有没有想过,
我们是不是在逃避一切的一切呢?
可能你没有,但我发现到,
我开始逃避,
因为,我不想有一天,
被伤害。。。

second post of the day...
had a nice little sleep in the evening..
woke up as my stomach was grumbling..
muahahazz...
currently...
im veri veri veri blur bahs.
i also dunno why ):..
hahas...
[[EILEEN]]

No comments: